fredag, juni 19, 2009

jeg er blitt tagget

jeg er blitt tagget av sissy's hus:



♥ Hva er du opptatt av for tiden? Lille Gull, drømmemannen, jobb og hjem.


♥ Hva har du på deg i dag? Rosa olakjole m høyt liv, sort bredt Fendi belte, sorte leggings, sorte esparillos (skrives det slik?) fra Ilse Jacobsen og litt dill og dall av smykker:)


♥ Hva skal du spise til middag? hjemmelaget pizza, lenge siden..mmm..


♥ Hva vil du gjerne lære deg?
Sy litt mer avansert enn lifter og rette lengder, og fransk



♥ Hva hører du på akkurat nå?
susing fra aircondition og pc på jobben



♥ Hvordan er ditt favoritt-vær? Stekende sol og blå himmel, gjerne en savk vind (og måke skrik)



♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Finne ut hva jeg vil bli her i livet.. og få hverdagen til å gå opp..


♥ Hva syns du om den personen som tagget deg? En tidligere studievenninne med utrolig orden og struktur. Veldig omsorg for sine nærmeste og en god mor for sitt lille gull. Med sans for interiør:)



♥ Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det være? Ved sjøen med nydelig havutsikt, gjerne i Asker/Bærum traktene eller på sørlandet (sommerhus)!



♥ Hva vil du gjerne ha akkurat nå? Nye klær!


♥ Hva vil du gjerne bli kvitt? Alt rotet vi samler på som vi sikkert får brukt for en vakker deg (eller IKKE)



♥ Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra?
BARCELONA!



♥Hvilket språk vil du lære? Fransk.



♥ Hva ser du etter i en venn? Lojalitet og ærlighet.


♥ Hvem vil du gjerne møte?
Hmm.. alle de hyggelige blog damene:)



♥ Hva slags musikk liker du? Alt mulig egentlig, spesilet liste pop.


♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
Olabuksene mine!



♥ Hva er drømmejobben? Hadde jeg bare visst!


♥ Har du noen favorittmodeller?

Heidi Klum


♥ Hvis du hadde 1000 kroner nå, hva ville du brukt pengene på? feriepengene har akkurat kommet så jeg har 1000kr, men de skal spares til ferien. Men hadde jeg fått 1000kr ekstra hadde jeg kjøpt meg en sommergave. Nye sko?


♥ Beskriv stilen din? Klassisk, tror jeg. Mye kjoler/tunikaer med tights el slim bukse. og smykker:)


♥ Hva var det siste motebladet du leste? Costume


♥ Den siste cd-en du kjøpte? Mamma mia (fra filmen)



♥ Hva hørte du på da du ble tagget? en eller annen spenningsserie på tv


♥ Hva vil du akkurat nå? Hjem fra jobb og ta helg!



Det var litt om meg.

Nå skal jeg pakke sammen og vende nesa hjemover, det er tid for helg:)



Imorgen skal en veldig god venninne av meg drikkes ut, tihi..blir gøy!



Ha en fin helg, TUDELIDU!
(Håper på fint vær)

1 kommentar:

  1. Hihi.. Da lærte jeg litt mer om deg!! :)
    Kos deg masse i morgen!

    Klem og god helg fra
    Christina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit