søndag, februar 15, 2009

7 års jubileum!

Idag feirer jeg og Drømmemannen 7års jubileum. Det er egentlig ganske lenge, men jeg synes årene bare har flydd unna. Og forholdet vårt er som en god flaske vin, blir bare bedre og bedre. Litt morsomt å sitte her og mimre, og tenke på hva vi har opplevd og oppnådd sammen. Vi er bl.a veldig stolte over å ha bygget nytt hus (i ganske ung alder). Og selvfølgelig det beste alt, Lille Pie! Nå gjenstår det bare å se om vi overlever den såkalte 7års krisen..*Ler*
Jeg fikk denne nydelige buketten fra han og prinsessa vår. De hadde ordnet den i all hemmelighet igår mens jeg var på sats og hadde timene mine. Får ikke nok av å se på den;)

Sitter nå her og nyter stillheten. Drømmemannen og prinsessa sover, mens jeg koser meg med en kopp tea og litt blogging. Dere gir meg så mye inspirasjon!

Imorgen starter jeg på prosjekt listen for hva som gjenstår på huset. Da er det frem med koster og malespann. Tihi..

Jeg har også handlet noe fint på Finn i helgen. *Fnis* Det skal males og fikses, så før og etter bilde kommer etterhvert.. gleder meg til å starte!

Nå skal jeg lage nydelig middag til oss og vi skal feire videre.

Ha en fin søndag!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med 7-års jubileumet!!! Nydelige blomster :)
    Koselig hjemme hos dere og den lille prinsessa er jo bare sååå skjønn ;) Deilig med sjokolade i hele ansiktet...
    Ha ei strålende uke!!
    Klem Anne ;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit