mandag, februar 09, 2009

Vintervakkert!

Da er den nye pulken testet ut, og vår lille prinsessa storkoste seg. Hun gliste og ojet seg gjennom hele skituren. Så nå gleder vi oss til neste skitur;)
Når jeg baker (noe jeg forøvrig er ganske glad i), liker lille Pie å sitte å se på. Hun følger med med store øyne og dingler med bena. Vi har kjøpt barnestol fra Ikea og den sitter hun veldig fint i og det er så kjekt med bordet foran. Hun har også en stokke tripp trapp, men den "velter" hun litt i også har den ikke bord. Her bruker jeg min nye Kenwood Major maskin, kjøpte den etter jul for julepenger. Har en annen Kenwood maskin også som er ganske lik, men den er mindre. Lurer litt på om jeg skal selge den for den nye var helt fantatisk!


Resultatet ble snickers kake. Det er den beste kaken jeg har smakt...mmmm! Farlig god (og en ordentlig kaloribombe..hihi)

Måtte jo smake! Vi hadde tilslutt sjokolade på nesten alt, men godt var det tydeligvis;) I bakgrunnen skimtes prinsessas lille hjørne i stuen vår. Leker kastes overalt..hehe..





I løpet av helgen kom det sinnsykt mye snø her. Vi brukte mange timer på søndagen for å måke frem postkasse, søppeldunker, biler... Dette er helt utrolig! Snøen spolerte mine planer på lørdagskvelden, så jeg var ikke så blid på den. Jeg skulle på middag til en venninne sammen med hele venninnegjengen, men siden jeg har litt over en time å kjøre måtte jeg tilslutt kaste inn håndkle. Etter at jeg knapt nok fikk opp ytterdøra, ikke fant et trappetrinn i hagen ned til bilen og bilen tilslutt satt fast var det bare å ta halen mellom bena. Av med finstasen og på med joggingsen, jeg var sur! Egentlig glad jeg ikke dro, på veien gikk det i 40km/h.



Men med 1meters høye brøyte-kanter, solen skinner og snøen glinser måtte vi ta en trilletur idag. Ok, jeg må innrømme at det er fint med mye snø selv om jeg hatet den på lørdag. Vi gikk en par timers tur idag, innover i skogen. Vakkert! Lille Pie luftet de nye baby Dior brillene sine...tihi..
Så da ble det lite med husarbeid og bilder av interiør idag. Håper jeg er tilgitt, kommer sterkere tilbake.
Ønsker alle en fantastisk uke!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit