torsdag, februar 19, 2009

Mange jern i ilden!


Ikke så mye spennende å vise ennå for jeg har så mange prosjekter på gang. De siste dagene har jeg malt, scrappet, prøvd meg litt på symaskinen og gjort husarbeid. Og når jeg først begynte å male så var det mer enn finn møblene mine som fikk smake malekosten;) Jeg storkoser meg nå! Men huset står helt på hodet, jeg har et prosjekt liggende på alle bord og andre flater.


Kjøpte meg en italiensk kokebok på januarsalg, så idag ble det pasta m/tomatsaus og dobbel dose urter, nydelig var det! Gleder meg til å prøve mer i denne boken.

Ikveld ble jeg ferdig med min aller første liftgardin. Jeg har nærmest ikke sydd siden ungdomsskolen. Fikk symaskin i 20års gave av forelderene mine, men den har stått veldig fint i boden inntil nå. Den ble veldig søt, viser bilde senere for nå er det for mørkt. Må vente på dagslys. Jeg er så stolt!!!



Og min lille prinsesse da. Hun var så utslitt etter en liten shopping tur at hun sovnet på gulvet. Spørs om hun ikke blir litt sliten av moren som har litt for mange jern i ilden på engang;)

Hun sov i hele 3 timer idag, kan tro jeg rakk å gjøre mye da;)

Til alle som er innom, ha en super fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit