torsdag, februar 12, 2009

Nye kjøkken-gardiner?

Jeg har forelsket meg helt i de nye Tilda stoffene, det er så mange fine vårlige farger; rosa, blå, lilla, lys grønn... Etter å ha titte og matchet har jeg funnet et par favoritter, må nok innom igjen imorgen og kjøpe;) Tror nemlig det skal bli nye kjøkken gardiner..hmm..
Her ser dere de gardinene som henger på kjøkkenet nå. Veldig fornøyd med de men hadde vært deilig med litt vår/sommer farger. Eller hva? I vinduet over vasken har jeg liftgardin (praktisk i forhold til oppvaskkummen), men nå vurdere jeg å sy en fuskelift-gardin. Vi får se hvordan det blir.. Så følg med;)

Veldig mye snø! Dette er baksiden av huset, der vi har inngangen. Nå skal jeg og drømmemannen lage prosjektplan, kommer tilbake til det. Imorgen kanskje.
Nå er det snart helg damer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit