torsdag, oktober 21, 2010

En liten sneak peak..

Slik ser det ut i fjøset i låven, begynner å bli bra. Eller hur? Som jeg skal kose meg her:) Nå har jeg igjen å skrubbe litt mer i taket og vaske gulvet. Rimelig møkkete siden det ikke har vært i bruk på over 30år..

I helgen skal jeg bruke malesprøyta på en god del møbler som har stått lagret noen måneder. Loppisfunn og låvefunn:)

Tror du jeg lurte istad? Utgangsdøren gikk opp og jeg hørte HALLO! Stivnet nesten i sofaen jeg. Og inn i stua kom min kjære, 1 dag før hjem fra jobb. JIPPI! :)


Nå skal jeg kose meg i armkroken:)


Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. For ett spennende prosjekt!!♥
    Skal bli gøy å se ,))
    Så koselig med en sånn overraskelse!♥
    Kose deg masse i helgen ,))
    God helg!!♥
    Klem Anki

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit