fredag, oktober 15, 2010

Jeg gikk en tur på stien...






og søkte skogens ro..
Jeg trenger det om dagen, for her går det unna i svingene!
Mange prosjekter og jern i ilden for tiden, men det er moro da:)

Deilig å tilbringe tid sammen med de som betyr SÅ mye for meg<3
Prinsessa mi ELSKER å være ute:)

Jeg er veldig snart klar for å AVSLØRE det ene prosjektet mitt, a dream comes true..

NYT helgen alle mine lesere!  
Kom dere ut i naturen, den har så mye å tilby. Det er meldt kaldere og snø allerede neste uke...brrr..

En mus løp akkurat inni veggen bak sofaen- rett bak hodet mitt! Har jeg nevnt at jeg HATER å bo her!?!

God helg fra

1 kommentar:

  1. Høres ut som en fin dag :)
    Bortsett fra musa da...

    Og så deilig med spa-helg med jentene :)

    Nyt helgen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit