tirsdag, oktober 12, 2010

Tilbake til hverdagen...

...etter en flott høstferie!



Vi koste oss på fjellet, tross litt dårlig vær. Da har man en unnskyldning til å være mer inne og fyre på peisen:)


Litt hobby-puslerier må til. Mamma hadde med seg en spennende ekse fylt med silkepapir, farget papir, saks, lim, glansbilder og mye mer. Det falt i smak hos lillemor som synes den esken var så spennede! En liten skattekiste:)

Nabojenta og Pernille fant tonen. Her hjelper Pernille til med å tørke bort youghurt-barten. Så søte vet du<3

Tilslutt et høstbilde av gullet mitt!
(mine gamle gummistøvler siden jeg glemte igjen gummistøvlene i bhg. Godt at Mommo har det meste i reserve:)

Jeg har hatt verdens beste og mest avslappende helg! Bilder kommer.. luksus helg for husmødre:)

Dagen idag startet ikke som planlagt.. Jeg var på vei til et viktig møte, da bilen min bare DØDE! Grr... Da var det bare å sette opp ny dag for møte og vente på at pappaen min kom å reddet meg. Godt å ha en bilmekaniker som pappa! (og en bror..) Så nå står bilen min trygt plassert på verkstedet til min far, håper han kan trylle den frisk FORT! Så avhening man er av bil altså..

Håper du også har hatt en fin høstferie og helg:)

GOD TIRSDAG VIDERE!



Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder:) Det ser veldig koselig ut:) Du ser kanskje nå at vi har lagt oss til som følger av bloggen din:) Håper det går bra?:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en perfekt høstferie:)
    Så lurt og ta med litt hobbysaker, det slår alltid an... Og skjønne jenta med mammas gamle slagstøvler - herlig ♥

    Håper bilen din blir frisk snart:)

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit