fredag, oktober 29, 2010

Hva synes dere!?

 
Elsker denne sangen- NÅ er det helg!

Jeg har fått logoen min idag, og vil vise den til mine lesere aller først.
Hva synes du?!
Må ærlig innrømme at jeg ELSKER den! Han som har laget den har skjønt hvor jeg ville med alle mine "dårlige" forklaringer..*smiler*
For jeg hadde laget meg et utkast i hodet.
Endte opp med grå bakgrunn siden låven er rød og hvit med noen grå detaljer, tror det vil passe fint:)


Imorgen skal vi pynte oss opp til navnefest til mine to nydelige nieser, etterfulgt av middagsselskap hos et vennepar (lammestek på menyen..mmm)

Ønsker dere ALLE en FLOTT helg!



1 kommentar:

  1. Kanskje vi ikke bor så langt unna hverandre da :)

    Lekker logo! Hadde vært kos å kunne besøke butikken din :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit