mandag, oktober 25, 2010

Hohohoho!

 
Her i heimen er det nesten som julaften! Min første pall med varer er ankommet...weeeee!
Jeg kunne ikke få signert fort nok så jeg kunne starte oppakkingen. Sjåføren synes sikkert jeg var helt gal...jaja..
Desverre er ikke alt av innredning klart, så varene må forbli i eskene en liten stund. Det meste av innredning er gamle møbler som jeg pusser opp så malestøvet fyker, bokstavelig talt:) Tror det vil bli bra. 
Gulvet i fjøset er betong som jeg har skrubbet og akkurat ferdig med å olje. Dette for å få det støvfritt, men er veldig spent på hvordan det vil se ut. Spent på å titte imorgen kjenner jeg.

Tusen takk for mange hyggelige hilsner og lykkeønskninger. Likte å høre at jeg er "herlig gal". Hihi..


Klem fra

 

3 kommentarer:

  1. Koselig blogg :) Blir spennende med butikk i fjøset da! Det tror jeg kommer til å bli fint.
    { Natalie }

    SvarSlett
  2. hei søte tøffe margit!!

    tusen takk for parfymetips, det ble ikke noe ny denne helgen heller.. det er jo så vannskelig...

    lykke lykke til du med butikk i låve!
    Noe så spennende... ♥

    SvarSlett
  3. Hei Margit, så koselig at du tittet innom her på Skogland :) Og du: godt du ikke kjørte av veien da! hihi.. ;)

    Gleder meg til å høre hvordan det går med åpningen av butikken din. (Hvorhen forresten?) Ønsker deg masse lykke til!!
    Har selv en liten drøm om en landlig livsstilsbutikk i bryggerhuset en dag..men spørs om jeg noen gang tørr ta sjansen.
    Tøft å bruke fjøset da! Med murvegger og de fine stallvinduene :)
    Ser for meg at fjøset kunne blitt et stilig baderom også jeg da(om man skulle gjort låven om til bolig)...med frittstående badekar midt i det ellers så røffe rommet :) *drømmer*

    Ha en fin regnværsdag!

    Klem fra Fru K

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit