onsdag, oktober 27, 2010

Oppdatering: malesprøyte


Im in love with my new malesprøyte!!





Jeg har nå testet min nye malesprøyte som jeg skrev om  her. Den var som forventet og er blitt en av mine bestevenner, for en periode ihvertfall:) Jeg maler diverse ting, møbler og inventar til butikken. Om du synes spraybokser er fantastisk, vil du elske denne!




Flotte detaljer på dette skapet, love it<3
Det skal brukes i Drømmeverden, fylt opp med flotte ting.






Det tok meg litt tid å finne det rette trykket og mengde maling, men når det var gjort var det bare å frese på. Gikk unna:) Utålmodig som jeg er testet jeg ikke på ut på en plate eller noe uviktig, men på et møbel. Det endte med altfor mye maling som rant, og jeg fikk en stor pussejobb. Hastverk er lastverk!

Bordet FØR: (skapet var samme)




Nå må jeg tilbake til brothers &sisters:)

God kveld godtfolk!

Hilsen løsemiddelskadet
Oppdatering: 
Jeg bruker vanlig maling, men den må tynnes ut. Bruker derfor vannbasert og tynner ut med vann. Det er anbefalt å tynne ut max 10% med vann av malingsmengde. Hvis ikke blir den veldig tynn og renner, samt veldig dårlig dekkevne. Dette må man prøve seg frem på:)

6 kommentarer:

  1. Flott skap :) Bruker du vanlig maling i sprøyta? Høres veldig kjekt ut å bruke en sånn i steden for pensel og rulle...

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Ååå, jeg ønsker meg virkelig en slik malesprøyte!
    Fantastisk lur idè:))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. For en genial oppfinnelse:)
    Må gratulere deg med butikk!!:) Så artig altså!:)

    SvarSlett
  4. heisann Margit :)
    så bra at du følger drømmen din..ønsker deg lykke til!!! å drive butikk er både kjekt og mye jobb..men mest av alt så er det supert,med masse hyggelige kunder og masse flotte varer ;) kommer innom og titter igjen..moro å følge deg ;)
    ha en fin dag..kos deg med oppakking ;)
    klem Anne♥

    SvarSlett
  5. Hvor kjøpte du denne?

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit