mandag, oktober 18, 2010

Min nye bestevenn..


 
 Heter nok Bosch PFS 105e. Det er en malesprøyte med meget god effekt!
Gleder meg til å teste den ut, håper den ikke svikter meg. 
Låven er jo full av skatter som kan trenge et touch av denne. Jeg har malt en del møbler, men da med kost, og det blir nesten alltid renner. Denne skal visst fikse det problemet, samt være effektiv og komme til i alle kroker og kriker:)

Noen som har testen en slik? Kom gjerne med tips og erfaringer før vi eventuelt blir uvenner...

Får ikke testen den ut imorgen, da er det tur til Oslo med lillemor og mamma.
Jeg må innover å hente noe jeg har kjøpt på Finn og en tur på IKEA må også til:)





 

4 kommentarer:

  1. Innom med en mandagsklem:) Fin venn du har fått deg:)*Ønske seg* :)

    SvarSlett
  2. Jeg har en sånn, men har jeg prøvd den ,nei....gleder meg til å høre hva du synes;)

    SvarSlett
  3. Heihei
    Så heldig som har fått malingssprøyte!
    Den ønsker jeg meg og:)
    Spennende og høreom det funket...

    Ha en fiiin Tirsdag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. hvor mye koster en sånn sak ca?

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit